tiistai 4. toukokuuta 2010

Jotain uutta, jotain vanhaa, jotain sinistä ja jotain lainattua

Ei,ei kyseessä ei ole häät, vaan viime viikkojen tapahtumat.

Meidän Rakas vanhuksemme jouduttiin viemään sateenkaari silloille. Takapää ei vaan enää kestänyt. Mutta kyllä 12 hyvää vuotta on hyvä ikä noinkin isokokoiselle urokselle. Ikävä on suuri.

Toi sun tyylisi on niin makee
Sitä moni tavoittelee ja hakee
Mä oon varmaan onnenkain tytöistä
Kun sain muistot päivistä ja öistä sun kanssa
Vaikken ikinä omaksi saisi
En hetkeekään pois mä vaihtaisi
Näytit runot ja musiikin mulle
Kaikki lauluni omistan sulle


Vannoit etten unohda koskaan
Säilyt sydämesäni aina
Annoit, annoit mulle pysyvän onnen vaikka olit vain laina

Opetit mitä vapaus tarkoittaa
Rakkautta on turhaa koittaa
Pistää häkkiin ei se siellä soita
Muuta kuin tukahdetettuja melodioita
Oon yksin mutta tuntuu kuin olisit tässä
Mulle seuraa pitämässä
Nääkin sanat sä kuiskaat korviini
Jälkesi jätät kaikkiin sävelmiini

Niin vähän mut silti kaikki sanottiin
Tunsin sut ennen kuin me tavattiin
Paljon enemmän me saavutettiin
ja sä toit sun sointisi mun musiikkiin

Muistan vielä sen miltä sä tuoksut
Ja ne öiset kujienjuoksut
Mä olen niin ylpeä susta
Annoinko tarpeeksi arvostusta
Jos koskaan mitään tarvitset multa niin pyydä
Voisin kaiken sun vuoksesi myydä
Ehken enää pusujasi maista
Silti ei oo ketään sinun vertaista

Olet ikusesti muistoissamme, ukkeli rakas!

Mutta iloisempiin aiheisiin eli siis jotain uutta!


Lyyli tyyli saapui eilen uuteen kotiin. Matka alkoi kauhealla huuto konsertilla ja sen jälkeen tuli vähän huono olo ja muutamat ökät.Sitten rauhoituttiinkin jo huomattavasti ja loppumatka menikin nukkuen.

Uuteen kotiin tutustuminen olikin vähän jännää ja kun oli vielä vähän heikko olo ajoreissusta, niin ensin piti vähän ihmetellä, mutta sitten sai ruokaa ja heti vauhti lisääntyi. Yö menikin sitten tosi rauhallisesti ja Lyyli nukkui jopa kuuteen asti ihan kunnolla. Paavo sitä kiinnostaa hirveesti ja vielä ei oo ilman porttia annettu niiden olla keskenään, mutta aika lunkisti Paavo näyttää typyn ottavan.

Mielenkiintoisia aikoja siis edessä. Ainakin tässä vaiheessa on selvää että ruokahalua löytyy ja mamman syli on turvallinen <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti